Langsomt langsomt

Jeg er lidt træt efter min lille vandretur.

Drikker et glas rødvin og lytter til Bo Kaspers Orkester mens jeg prøver at beslutte om det er imorgen eller først på lørdag jeg kører hjemad igen.

Jeg tror jeg er nødt til at sove på den beslutning…….

6 meninger om “Langsomt langsomt

  1. @Madame…Bo Kaspers er en skøn blanding af jazz og pop :-))@Viilhvile…Fornuft er ikke altid af det gode :-))@Annette…Her er skønt og heldigvis kan jeg komme tilbage en anden gang :-))@Guri…Det blev idag :-))@Inge…Ja det var vanskeligt, but a woman gotta do what a woman gotta do :-))

  2. Rigtig god hjemtur, jeg tror jeg ville vente, for hvor er der dejligt i den svenske natur.Tak for skønne billeder både af dine lille gæst samt fra din vandretur.God weekend.

Der er lukket for kommentarer.