REKLAME !!!!

Ja, det er jeg altså lige nødt til.

At reklamere lidt.

Efterhånden er der kun eet anstændigt sted i Roskilde at købe frisk fisk, og det er i SuperBest i Himmelev. Derfor begyndte jeg at bevæge mig derop når jeg skal have fisk.

Det skal med til denne reklame, at hele fødevareskandalen med for gammelt kød der blev ompakket, og fisk der var tæt på råddent ramte flere butikker i Roskilde. Bare ikke denne her SuperBest, hvilket jo er et meget godt argument for at handle lige der når man skal have fisk eller kød.

Og fisken ER god og frisk. Butikken er lys og med god plads mellem reolerne.  Butiksbestyreren futter ofte selv rundt mellem reolerne og sætter varer på plads, og så smider han gerne hvad han har i hænderne for at hjælpe en kunde med at finde snart sagt hvad som helst. Og alt dette er dejligt.

Men det der virkeligt adskiller denne forretning fra så mange andre her i kommunen, er at de unge mennesker der arbejder der, åbenbart får god gammeldags købmandsopdragelse når de bliver ansat.

Og kald mig bare gammeldags, men jeg kan altså rigtigt godt lide at blive serviceret OG, ikke mindst, at blive mødt af et velkommende smil. Og det bliver man af alle, fra drengen i fiskeafdelingen, til bagerjomfruen, til blomsterbinderen og kasseekspedienten.

Og een ting mere: der er ALDRIG kø. Af den simple grund at der altid er mange kasser åbne.

Så, skal du alligevel købe ind i Roskilde er denne butik en fornøjelse at besøge….Billede 063

6 meninger om “REKLAME !!!!

  1. @Madame…Jeg ved godt det er simpel købmandsskik, men da den langsomt men sikkert er ved at forsvinde helt i det her land, bli'r jeg så glad af at møde den :-))@Piske…Det skal du gøre :-))

  2. Det lyder fantastisk, Annette – jeg har også kun de bedste ting at sige om vores SuperBest i Frederiksværk, men servicen er højere i din butik i Himmelev. Ha' en dejlig søndag, klem!

  3. @Viilhvile…Jeg er også sikker på at det vældigt økonomisk, sådan rent forretningsmæssigt at behandle sine kunder godt. Se nu bare mig, jeg har skiftet fast købmand på grund af et lille smil :))@Tina…Jo den røde er en fluesvamp, den klart gule er en kantarel og de andre kender jeg ikke navnene på :-))

  4. Jeg synes at det er dejligt når man kan give lidt god reklame!!! Alle de helt FANTASTISKE billeder du har fået taget. er virkelig betaget af billederne af alle svampene. Tænk en rigtig Fluesvamp (er det ikke sådan de hedder?) sådan en har jeg aldrig selv set. KNUS♥

  5. Da er isåfall jeg litt gammeldags óg (og det er jeg jo forsåvidt 🙂 – med vennlighet kommer man langt. Dessuten finnes det en fare for at man forlater butikken litt gladere enn da man kom, og hvem vet hvem det kan komme til gode 🙂

Der er lukket for kommentarer.