Arbejde og hygge

Jeg lander på Bymarken i aften efter job. Bumle vil spinde, tilfreds med at have selskab.

I haven har en rest fra vinterens fuglefodring slået rod og er lige ved at stå i fuldt flor. Det må have været en god sund kerne…..Billede 978

6 meninger om “Arbejde og hygge

  1. @Guri…Haha, du kan tro jeg vil gå tur med Major :-))@Inge…Jeg skal nok dokumentere solsikkens udvikling…og tak for de flotte ord :-))@Berliner…Bumle er heldig og JEG er heldig så det går lige op :-))

  2. Jeg tænkte nok den ville springe ud når vi tog afsted.. men de står heldigvis længe, ellers lægger du vel billeder ud af den.. :-)og en lille kommentar til Guris kommentar… Både Bumle, Hasse og jeg er meget glade for at Annette findes og at vi kender hende.. :-))

  3. Bumle må da være utrolig glad for at du finnes:))Ja, du kan få være feriebarn hos meg, hehe:) Men da må du gå tur med Major!!!Ha det fint på Bymarken, klem:)

Der er lukket for kommentarer.