Jeg rydder op !!!

Det tager tid og kommer til at tage endnu et stykke tid, for kors hvor er der mange klik frem og tilbage….

Da jeg for noget tid siden ændrede emailadresse til min blog, gik jeg ud fra at den gamle mailadresse automatisk forsvandt ud i den tynde blå luft.

Det gjorde den ikke, og derfor står/har jeg stået som fast læser 2 gange hos de fleste af jer.

oprydning

Det rydder jeg nu op i. At eet af mine billeder forsvinder på jeres liste over faste læsere, skyldes altså udelukkende at jeg er igang med at nå frem til HELT at slette den mailadresse.

5 meninger om “Jeg rydder op !!!

  1. Ja, ind i mellem må vi jo gå den tunge gang og tage en omgang oprydning.Tak for en skøn beskrivelse af Ledreborg koncerten. Jeg husker det som om det slet ikke var så slemt med lidt regn ind i mellem, når jeg for år tilbage var til koncert sammen med min datter og vore veninder ☺.Håber at mekanikeren giver sommerrabat.

Der er lukket for kommentarer.