Stilleben

stilleben appelsinsaft

Og stille liv her på Bymarken. Jeg prøver om friskpresset appelsinsaft kan gøre noget godt for kvalmen.  Og gør det ikke det, skader det da ikke noget.

Jeg havde ellers store planer for dagen. En punktliste så lang så lang, men det gode ved punkter er at de sagtens kan ligge hvor de ligger da de blev lagt.

6 meninger om “Stilleben

  1. @Annemarie…Jeg bryder ikke om at spise appelsiner, men et glas friskpresset asft er guf….og så er det jo fyldt med vitaminer :-))@Inge…Bumle gør sit alleryderste for både at varme og trøste.Varmt vand og sæbe kan gøre meget ved sådan en tingest, så den funker perfekt :-))Jeg har iøvrigt inviteret dine forældre på en kop kaffe i morgen formiddag, så nu vil jeg lige bage en portion boller….KnusPS…glæder mig til at se flere billeder fra jeres tur :-))

  2. .. en ren vitamin bombe.. og du fandt presseren, den bar vel præg af ikke at ha' været i brug længe.. :-))God bedring din stakkel, håber Bumle kan varme din mave.

  3. Øv, det er stadig synd for dig…Ja det er godt at de fleste ting/opgaver kan vente…..god bedring…PS. ser lækkkert ud med det glas juice…

Der er lukket for kommentarer.