Efterår ??

Vi er da stadig kun i august??

Ikke??

Der er efterår i luften her til morgen. Det er jo ikke hvinende koldt, men luften er anderledes og ikke sommer-morgen-kølig.

Her er der smidt en enkelt pind i ovnen. Billede 1002

10 meninger om “Efterår ??

  1. Så hyggeligt at læse om din hverdag :o) Jeg tændte også op i brændeovnen i går aftes, for selvom der var 20 grader inde, så var det lidt koldt, så det var dejligt med lidt varme :o)

  2. He he jeg var tidlig ute med og kaste ved i ovnen her og på hytta….noen ganger bare for kosen skyld da.Men det har jeg holdt for meg selv,he he …pinelig og fyre først i nabolaget alltid 🙂

  3. @Randi…Jeg prøver igen :-)) Nu er jeg jo rigtigt nysgerrig :-))@Nick…Your most welcome :-)) If it get's too strange with google translation feel free to ask :-))@Kyllyan…Du har ret, efterår er også hyggeligt med ild i brændeovnen og tændte stearinlys og flotte farver. Jeg vil bare hellere have sommer….som i ALTID :-))

  4. Jeg synes godt nok osse efteraaret er over os. Jeg har heldigvis faaet fyldt op af sommer paa ferie i Italien, ellers ville jeg da godt nok vaere skuffet over at dèt var alt hvad der kom af dansk sommer. Heldigvis er efteraar jo osse meget hyggeligt =).

  5. I like your blog very much. I use Google or Bing translation to read it. Your beautiful photos need no translation, of course.

  6. Kom du ikke inn på tv-opptaket? Merkelig. Jeg har byttet link nå, så du kan jo forsøke igjen:)Ja, det er høst her også, selv om det er august enda. Men høsten kan også bli fin da. Ønsker deg en flott helg!

  7. Dejligt.. og når det bliver for varmt, kan du jo åbne terrassedøren.. ;-))Vi havde en pind i den lille ovn heroppe i går aftes.. der var varmere udenfor end her inde..Hils og knus.

Der er lukket for kommentarer.