Gave

Inge og Hasse kom lige hjem for en kort bemærkning,

Med en lille gave. Til mig….Juhuuuu.

ragsokgave

De bliver dejlige at sætte på fødderne når det bliver koldt.

9 meninger om “Gave

  1. @Tina…Jeg har stadig bare tæer i sandalerne, men vejret signalerer i den grad efterår i Danmark:-))Kast et blik på svenske Martins hjemmeside hvis du vil igang med at bage. Manden er et geni til at forklare :-))@Viilhvile…Ja livet er godt :-))Jobbet var travlt og det er fint, så går de 12 timer raskere :-))@Annemarie…Ja det bliver ren luksus at iføre sig sådan et par gode sokker :-))@Guri…Ja lige nu føles det altså som en meget meget kort sommer :-))@Berliner…For min skyld må det gerne vente mindst et par måneder :-))@AnneF…Sgu så :-))@Madame…Frost må gerne vente til januar, hvis det står til mig :-))@Margrethe…Vi er vist alle enige om at vi ikke ligefrem længes efter vinter :-)) Men sokkerne er hyggelige og fuldt anvendelige blot til en hyggeaften i pyjamas :-))

  2. Det var både snilt og velfortjent. Fyr på ovnen, nystekt brød og deilige sokker… sier ikke mer :)Håper du får det enkelt og greit på jobb med bare snille gjester!

  3. Hejsa Annette! SIkke da en dejlig gave! Men håber nu ikke at I allerede får efterår! Alle de lækre brød du bager måske jeg skulle prøve. Må i en helsekostbutik og få noget ordentligt mel og igang. Dejligt billede af din søn Tobias♥ KNUS

Der er lukket for kommentarer.