Egentlig ville jeg…..

…….ind og ligge og læse nu hvor jeg er tidligt hjemme, men Bumle synes vi sidder fint her foran pc’en……Billede 1016

Så lige nu blæser vi på at min sorte arbejdsskjorte efterhånden er tabbyfarvet og at mine arme kun lige akkurat kan nå tastaturet.

Det er jo lidt hyggeligt at blive mødt af så meget kærlighed efter en arbejdsdag…..

8 meninger om “Egentlig ville jeg…..

  1. Ja halvdelen af fornøjelsen ved husdyrene er jo at røre ved dem og se, hvordan dyr også har to modstridende tendenser, at spise andre og at nyde socialt samvær.Jeg tror ikke du er allergisk overfor kattehår, men hvis du er så er det godt med en tættekam og en støvsuger 🙂

  2. Ha ha ha 🙂 de vet og ordne seg 🙂 Utrolig herlige dyr er :)Kunne aldri levd et liv uten,da hadde jeg vært fattig :):)Tusen takk for alltid så hyggelige og varmende hilsen inne hos meg :)Ønsker deg en flott uke 🙂

  3. Hihi, det kender jeg også, men jeg skal først have "masseret" maven, inden Trunte ligger sig på skødet og Fetti ved siden af…..kan være svært at blogge med katte i hjemmet…

Der er lukket for kommentarer.