Kløe……ihhhhhhh altså

Hvor er det nu lige den er, når jeg skal bruge den, vidundersalven fra Italien. Turen på golfbanen idag medførte, udover gode billeder og en masse sol i ansigtet og dejligt selskab, SÅ mange myggestik at jeg bare skulle finde den. Salven.

Billede 114

Heldigvis lykkedes det, så nu er jeg smurt ind på de 2 myggestik i panden, de 5 i nakken, 7 på fødderne og 10 fordelt på armene. Og kan forhåbentligt sove i god ro og orden.

6 meninger om “Kløe……ihhhhhhh altså

  1. Man har sgu godt nok lidt svært ved at se de små irriterende fyres berettigelse her på jorden, når de så eftertrykkeligt har generet én. Godt der er gode midler mod kløe.

  2. Uuuhhh… stakkers deg! Mygg er jeg virkelig ikke glad i; de er utrolig krevende små skapninger! Golf kan jeg ikke si mye om, det har jeg aldri forsøkt… jo, mini-golf på Danmarks-ferie :)))Natta 🙂

Der er lukket for kommentarer.