Golf er også……

at lede efter flyvske bortkomne bolde….IMG_7645

Koncentration……IMG_7762

Smuk udsigt over store vidder……IMG_7764

Bolde der skal skydes fra “umulige” steder….IMG_7724

En gentleman/woman sport hvor alle taler positivt eller holde bøtte….IMG_7640

Om jeg skal begynde at spille ???  Nej det har jeg vist ikke temperament til. Ikke dermed sagt at jeg er bundhysterisk, men jeg har bare ikke konkurrencegenet i mig. Heller ikke til at konkurrere med/mod mig selv.

Men jeg hygger med en tur rundt på banen med kameraet.

3 meninger om “Golf er også……

  1. Hørte du at en Australier havde ramt en sten med golfkøllen, derved dannedes en kæmpe gnist og den antændte tørre blade som udviklede sig til en skovbrand! Men her er det ikke tørt så slå jer bare løs.

  2. Golfbaner ligger altid så smukt 🙂 Kan godt forstå du har kameraet med. Mine forældre var inkarnerede golfspillere og boede lige klods op ad "deres" golfbane 🙂

Der er lukket for kommentarer.