A eller B

Jeg har været tidligt oppe, 6:30 og i min verden er det altså tidligt.

Man når en forfærdeligt masse i de tidlige morgentimer. Her er der for eksempel sat en dej igang, dynen har været ude på altanen til luftning, kælderen er besøgt flere gange og jeg er allerede på anden kop kaffe.

Jeg syns det er dejligt, at komme tidligt op, ved bare at det bider sig selv et vist sted når jeg bliver træt flere timer før jeg har fri til midnat.

Hvad er du, A eller B menneske ??Billede 064

11 meninger om “A eller B

  1. Jeg er A-menneske. Det giver sine problemer, når man er inviteret ud til nogen, der spiser aftensmad klokken 20 og er til fest og farver over midnat ;O)

  2. Absolut B-menneske. Har jeg fri i morgen, kan klokken nemt blive 1.30inden jeg rammer sengen, til gengæld stilles vækkeuret til kl. 9ellers sover jeg hele formiddagen….

  3. Pyhhh jeg er vist både A, B og C.. står tidligt op, kommer for sent i seng og nogle gange endda det modsatte.. :-)Jeg har alle dage været forbasket glad for min seng, og aldrig ment at sovetid var spildt.. Det har ændret sig med alderen..:-))

  4. Jeg måtte jo også lige over og kigge på din side – dejlige fotos du tager. Glæder mig til at følge med på din web.Jeg er absolut b-menneske. Jeg skal mindst have en halv time at vågne i inden jeg står op. Så uret ringer alt for tidligt til min rytme nemlig kl. 5.30. Og så er jeg klar til afgang kl. 7.00. For der er nemlig 1 times kørsel til mit job.Øv til at jeg er b-menneske … det havde været lettere at være a-menneske./ Dorthe

  5. Jeg er b-menneske – også i den grad ;-).Men jeg øver dagligt vold på mig selv ved alligevel at stå op 6.30, som resten af familien. Det er tidligt, når jeg ikke er god til at komme tidligt i seng om aftenen ;-).

  6. @Anne….Jo HVIS der ellers er gæster er de der allerede fra om eftermiddagen. Det er faktisk næsten værst hvis der ingen er for der skal jo være åbent uanset :-))@Nick…Perhaps you should !!! @Gitte…Kender godt følelsen, jeg var engang B-menneske :-))@Annemarie….Sådan har jeg det også efter 3 fridage men så SKAL jeg vende rytmen igen med udsigt til 2 vagter til 02:00 :-))

  7. Jeg er A-menneske , for det meste,det er meget sjældent jeg sover længe og hvis jeg gør så er kl. 7.30 længe for mig….men jeg bliver så også træt når kl. er omkring 21.30

  8. Jeg er vist så decideret et B-menneske – at jeg står tidligt op, skyldes hverken lyst eller velbehag, det er bare en nødvendighed :-)).Indimellem føles det nærmest naturstridigt :-). Men man må jo tilpasse sig – og jeg kan dog sagtens få lavet en masse, selvom det føles…ja, unaturligt :-)))KH Gittemay

  9. Så absolut "A" men det har som du skriver den bagdel, at jeg er træt allerede klokken 21.30…så jeg ville bestemt ikke du i dit job, for kl. 21.30 er der vel ikke kommet kunder endnu? 🙂

Der er lukket for kommentarer.