Om at få ender til at mødes

Eller hvordan man klarer at komme op kl. 07:40 imorgen når jeg skal arbejde i aften/nat.

DR2 sender imorgen en 7 (SYV) timer lang film om en togrejse fra Bergen til Oslo, set fra lokoførerens plads. Den vil jeg rigtigt gerne se. Eneste ups er at den sendes så tidligt.

MEN idag er der “Lukket gade” i den lille by jeg arbejder  i og det oversættes vist bedst til byfest og jeg forventer at få rasende travlt og få en meget meget lang nat som sagtens kan strække til langt efter kl. 2.

Billede 090

7 meninger om “Om at få ender til at mødes

  1. Ja, den togrejse har været vist flere gange på diverse NRK-kanaler, men jeg har kun set brudstykker, 7 timer er lidt for længe at sidde og se på tv. Men naturen er helt vidunderlig og speciel. Jeg så et andet program en gang om jernbanearbejderne som arbejder på banen mellem Voss (tror jeg det var) og Finse, det højeste punkt på Bergensbanen, det var også spændende at se. God fornøjelse, og så håber jeg at du kommer op, så tidligt :o)Ha' ellers en fin søndag :o)

  2. Hei ! Den dokumentaren har eg ikkje sett enda, men tenkte at eg kunne sjå den på nett-tv. Eg er egentlig ikkje så veldig glad i epler, men dette kunne eg godt tenke meg å sette tennene i :))

  3. Det er en travel plan du har for helgen, håper likevel den blir koselig:) NSB over Bergensbanen var litt av en film, utrolig mye flott natur som man ikke ser fra bil. Vi så ikke hele, 7 timer tv i ett strekk ble litt vel mye;) Men det er jo flott at den er tilgjengelig på nettet for da kan man jo stoppe der man ønsker det:) Ønsker deg en flott helg!!

Der er lukket for kommentarer.