Der må gerne fnises !!!!

Jeg har købt 2 film. På tilbud i Kvickly.

brødrene Løvehjerte ronja-roeverdatter-5706710104193-01

Min argumentation er  det forfængelige håb om en dag at få børnebørn jeg kan se filmene sammen med, men nu har jeg lige tjekket tv-programmet for i aften, så jeg tror bare jeg skal se een af dem allerede idag……

10 meninger om “Der må gerne fnises !!!!

  1. @Til jer alle…..Hvr blev jeg glad for at læse at der sidder SÅ mange derude som også syns at gode børnefilm bliver ved at være gode selvom vi både er blevet voksne og halvgamle :-))Og til Piske…..Køb for alt i verden IKKE Ronja Røverdatter i Kvickly…….

  2. Enkelt filmer går aldri av mote, så disse kan vente på barnebarn ja. I mellomtiden kan du jo kose deg med å se de selv:)Ha en fin kveld, knus:)

  3. Hej Annette, fnis fnis, jeg elsker at se Harry Potter selvom datter er flyttet hjemmefra for flere år siden…så god fornøjelse i aften…

  4. Aimen Pippi! Det må man altså godt. Vi stener Tintin, Emil fra Lønneberg, de gamle Pippifilm, italiensk retrotegnefilm og har planer om at gå ind og se Toy Story 3…bare fordi vi kan.

  5. Hvorfor fnise af det – jeg kan sagtens forstå dig…altså argumentationen om børnebørn selvfølgelig også, men jeg mente mere det, at du vil se en af dem allerede idag…uden børn. Det er da totale klassikere. Jeg elskede dem og nutidens unger elsker dem faktisk også. Så jeg vil ønske rigtig god fornøjelse! 🙂

Der er lukket for kommentarer.