Så er jeg færdig med at tude for i aften…..

Det blev ikke til Astrid Lindgren-film og jeg må advare andre imod at købe dem i kvickly….de kan nemlig kun delvist afspilles og er KUN med dansk tale. Så DET var afgjort en smutter.

Næææ, i stedet tændte jeg for DR1 og så udsendelsen om “De faldne”. Jeg har aldrig sympatiseret med eller støttet dansk indsats i hverken Irak eller Afganistan.

Men sympati har jeg med de mennesker der har mistet en søn/datter/kæreste/ægtefælle/forældre i en krig som er SÅ uendeligt langt væk fra vores lille smørhul i verden.

Jeg er så uendeligt taknemmelig for at INGEN af mine sønner skulle være soldat, for tænk hvis de havde fået den vanvittige idé at ville sendes ud.

5 meninger om “Så er jeg færdig med at tude for i aften…..

  1. Tag filmene med derud igen, de skal da kunne afspilles.. OG det var en rigtig god og sober udsendelse de viste i går, men dybt sørgeligt når så mange så unge mister livet og førligheden som udsendt langt væk fra DK, for en krig vi ikke skulle ha' deltaget i.

  2. Jeg tror ikke, jeg havde kunnet klare udsendelsen om de faldne – det er så grusomt for de familier, der er ramt. Men lidt togtur tidligere på dagen lappede jeg i mig og feel good-filmen 'Ved floden' i går aftes :-)Klem og god mandag til dig!

  3. @Piske….Lige nøjagtigt. Det er vildt dårlige kopier de sælger og som skrevet, kun med dansk tale….Det værste er at jeg nu er nødt til at investere i dem, sådan rigtigt og formentlig til helt almindelig pris….haha. Nå, pyt, det er jo klassikere….:-))

Der er lukket for kommentarer.