Togtur og kolde temperaturer

Jeg overvejer seriøst at sætte varme på. Vanen tro, har jeg sovet med altandøren på klem, og jeg skal hilse og sige at her var hvinende koldt da alarmen vækkede mig kl. 07:40 efter 3½ times søvn. Altandøren blev lukket omgående og tilbage under den varme dyne med mig.

Jeg kører jo med tog idag, men indrømmer blankt at jeg altså har blundet ind imellem, og først er stået rigtigt p for en times tid siden.

Turen mellem Bergen og Oslo er utroligt flot, og der fortælles mange mange spændende historier fra folk der har arbejdet på og omkring banen i dens 100-årige historie.

Men altså, jeg kan ikke sidde koncentreret i alle 7 timer og se med. Og var jeg med toget i virkeligheden, altså mellem Bergen og Oslo, ville jeg formentlig have en god bog med.

Billede 069

4 meninger om “Togtur og kolde temperaturer

  1. Nei en slik reise kan være litt av en tålmodighetsprøve;)Du hadde helt rett, det var den sorte som var på ønskelisten:) Kjempeartige ender med parykk på hodet. Og det var heldigvis ikke lillebrors kos de hadde tatt, da hadde det blitt gråt;) Vi har hatt en kjempeflott tur i dag, så det kommer snart nytt fra oss:)Ønsker deg en flott dag!!!!

  2. @Guri…Jo men er det ikke temmeligt tidligt at det er SÅ koldt om natten :-))@Madame…Jo det var fantastisk at se den togtur. Det trøster mig lidt at jeg ikke er den eneste der småfryser :-))

  3. Vi har måttet sætte varme på her til morgen – nu blev det lidt for koldt morgen og aften 🙂 Var det ikke smukt at se lidt af togturen? Vi nød den til morgenmaden.Klem og en dejlig søndag til dig!

  4. 3,5 times søvn var ikke mye..HAr kalde netter her også men nå skinner sola og det er 14 gr. Det er herlig:)Ville tatt med en bok jeg også…Nyt dagen, knus til deg:)

Der er lukket for kommentarer.