Blogtræf

Madame annoncerer eller rettere videreformidler en blogtræfinvitation hos Jens….

Jeg har straks meddelt at jeg gerne vil deltage og sender straks linket videre til jer alle.

Håber vi ses den 13. november.

4 meninger om “Blogtræf

  1. @Madame….Jeg glæder mig også, især til at møde en række "nye" mennesker, men også til sushi og jeg har sikret at jeg har fri den dag :-))@Guri…Ja det tror jeg bestemt også :-))@Jens…Det samme herfra. Jeg elsker sushi og at møde nye mennesker, så sådan et blogtræf er jo nærmest som sendt fra himlen :-))

  2. Hej Annette – tak for reklamen. Det plejer altid at være hyggelig når vi har blogtræf, men denne gang tror jeg det bliver superhyggeligt. Jeg glæder mig til at møde dig! 🙂

  3. Vi ses, Annette, og det glæde mig meget, at du vil være med. Vi plejer at have nogle forrygende hyggelige blogtræf, og hver gang er der nye, der er med, så det er slet ikke Tordenskjolds soldater. Klem og ha' en god dag!

Der er lukket for kommentarer.