Føs’da’smiddag

Jeg var inviteret på en omgang fødselsdagsmad i aften og vi skulle på Bones som har åbnet en filial i Roskilde.bones beskåret

 

 

 

billedet lånt på Bones’s menukort…….med tak!!!

Det var ex’en der inviterede og hans datter var selvfølgeligt med.

Vi bestilte 3 forskellige retter;

Ex’en fik Large spareribs inkl. salatbar og is til dessert.

Datterbarnet valgte Bone’s Big Boy Burger med fri salat- og isbar.

Og jeg valgte Bone’s Crispy Chicken Tenders,
Saftig kylling let vendt i kokos, med green onion og chili dip.
Jeg er normalt ikke vildt begejstret for at spise ribben ude på restauranter. Det har simlethen ikke været godt nok, men det kom jeg til at fortryde, for sjældent har jeg set (eller smagt) SÅ møre spareribs.

Der var nu ingen fejl på kyllingestykkerne i kokos, men næste gang vil jeg helt sikkert have spareribs.

Og der bliver helt sikkert en næste gang. De unge (meget unge) serveringspiger var godt trænet. Smil og service over hele linien.

Salatbaren var frisk og lækker og der blev løbende kontrolleret skåle og fyldt op.

I stedet for servietter ligger et velvoksent viskestykke ved hver tallerken, vådservietter kommer sammen med spareribs’ene og det er bare at bede om flere hvis man sviner meget!

4 meninger om “Føs’da’smiddag

  1. Å så digg :):)Og så koselig… spareribs er en av mine fav :):)Og når kokken kan tlberede dn så den smelter på tungen….ja da er jeg solgt 🙂

  2. Hvor lyder det lækkert – jeg kunne finde på at køre helt til Roskilde bare for opleve denne restaurant sammen med husbond. Tak for anbefalingen!Ha' en dejlig weekend, klem 🙂

Der er lukket for kommentarer.