Ud i eet……

Sådan en arbejdsweekend går totalt ud i eet….Arbejde, blogge, sove, blogge inklusive kaffe og appelsinsaft, bad, arbejde inklusive morgenmad/frokost/aftensmad ud i eet, tælle, snakke, tælle, snakke, stole-op, vaske askebægre, tælle, lukke, hjem, blogge, sove……………………….

Men men men, når jeg står op imorgen har jeg 3 HELE fridage, kun een arbejdsdag og så afsted til Sverige sammen med 3 af mine absolutte yndlingsmennesker. Inge&Hasse og min ældste søn.

Så de kan bare komme an, derude på værtshuset, med sygdom, fødsel og død og bizarre kommentarer om mine bryster (læs: mangel på samme)……Jeg har udsigt til en fantastisk weekend med suverænt selskab og et motorløb oven i købet…..Wuuhuuuuu !!!!!

Kan i alle have en glæderig søndag hjerte

6 meninger om “Ud i eet……

  1. Tre fridage i udsigt – det lyder vel nok dejligt! Og også en tur til Inges smukke sted på den anden side af Sundet. Klem og ha' en rigtig god mandag!

  2. Hej Annette, hvor dejligt med 3 dage i rap, men det er jo også nogle lange arbejdsdage du har….lyder dejligt med Sverige er lidt misundelig…..god vagt til dig…

Der er lukket for kommentarer.