Glad igen !!!!

Billede 066

Det der halløj som jeg mokkede over forleden, ikk!!!

Det er slet ikke så slemt, fandt jeg ud efter kontakt med en sød kvinde hos min netbank.

Jeg skulle bare lige ind på www.Nemid.nu og lade somom jeg ville bestille et NemId…

Derefter ved NemId så at jeg allerede har sådan eet men bare mangler et OCES certifikat.

3 tryk med musen og så er den lille detalje på plads og det er da ikk så ringe endda…..

10 meninger om “Glad igen !!!!

  1. Sådan, det skal jeg huske når engang i løbet af efteråret jeg får mit. Jeg har lige nydt dine indlæg fra de sidste par uger. Godt gået, at du fortalte de nybagte forældre, at et værtshus ikke er et passende sted for en lille ny baby.En rigtig god aften til dig.

  2. Vi har også overstået den lille øvelse – heldigvis var det ikke så slemt. Og fremover bliver det nemt :-)Klem og ha' en god tirsdag, Annette!

  3. Det er ifølge fagfolk den mindst ringe løsning. Det glæder mig at du syntes det var nemt.Jeg har ikke prøvet det endnu. Activecard er faktisk også en meget god løsning (bedre i visse henseender).

  4. Jeg nåede slet ikke at synes det var svært før min dejlige mand havde fundet tråden i det. Dejlig med en nørd i huset :0)Godt det lykkedes for dig

  5. Dejligt at du fik styr på det. Jeg har lige bestilt i dag og var, efter din beretning, en smule skepsis over det. Nu glæder jeg mig til at se hvordan det virker. 🙂

  6. Hej Annette, jeg har Nemid til min ene netbank (hvor lyder det flot) og jeg kan bruge det til f.eks Sygeforsikring Danmark, nu skal jeg bare have lavet det til den anden netbank…..men du har jo forklaret hvordan man gør så nu er det bare om at få det gjort….

Der er lukket for kommentarer.