Roskilde på vrangen ?

Min lillebitte bil måtte overnatte ude hos Inge og Hasse igår, da chaufføren ikke var helt egnet til at føre motorkøretøj i forsvarlig stand.
Jeg gik en lille omvej da jeg skulle hente bilen og fandt nogle dekorationer som jeg aldrig har set før.
Billede 047 Billede 048 Billede 051 Billede 050
Jeg synes der er noget sært fascinerende over så meget forfald og så mange budskaber samlet på eet sted. Bygningerne er åbenbart i brug af forskelleige grupper. Balndt andet en teatergruppe.
Få hunderede meter længere fremme af min rute blev det pænt og nydeligt igen…Billede 053
På vores nye rådhus er der ikke meget grafitti at spore…endnu…

8 meninger om “Roskilde på vrangen ?

  1. @Guri…Rådhuset er helt nyt og så vidt jeg kan se er der slet ikke plads til grafitti :-))@Petrine…Ja ja har det nok ligesom du med hensyn til grafitti:-))@Rigmor…Jeg tror det der er lovligt :-))@Inge…Og jeg anede slet ikke at det lå lige der!!! :-))@Piske…Nå DET er Paramount !!! Så ved jeg da hvor min yngste befinder sig når han er i Rskilde for at høre punk :-))@Annemarie…Du har nok ret i at det ulovlige netop er kicket :-))@Madame…Ha ha, nej vel!! Og god dag til dig også…:-))

  2. Jeg er også fascineret af graffiti – en sær blanding af afsky og at jeg synes, det er flot. Bare ikke på mit hus :-)Klem og en god dag til dig, Annette!

  3. Hej Annette, jeg ser også meget graffitti rundt omkring og ja noget af det er meget flotte malerier/tegninger, men noget er da også det værste l… at se på…især de der tags….så synd når det er smukke bygninger/facader det går ud over….giv dem nogle lovlige steder at male, men det vil nok altid være her, det er jo nok ligeså meget "kicket" ved det ulovlige der gør at de bliver ved…

  4. Ja, Paramount har fået noget farve de seneste år. Det bliver brugt som ret alternativ spillested og ligger også lidt afsides, så det er nok ekstra tiltrækkende at farvelægge 🙂

  5. Det er et sjovt stedder omme bag det hele, og rigtig fedt at de gamle fabriksbygninger bliver brugt kreativt. Grafitti har jeg et ret anstrengt forhold til, men i det unge kreative miljø ved Lo Specchio kan det formentlig ikke være anderledes. Og der er jo også flot grafitti ind i mellemGodt du fik din lille bitte bil hjem igen Harry.. ;-))

  6. Hei og god ettermiddag !Det er da noke som er spennande med slik dekorasjon, men alt har ei grense 🙂 (eg har skifta namn frå gunknitter til Petrine)

  7. Grafitti dukker opp over alt snart…jeg synes det er synd, de ødelgger bygninger så det holder..Ofte er det store bander bak dette.Bra rådhuset har berget..Ha en flott kveld, knus:)

Der er lukket for kommentarer.