Byttedag

Jeg vil gerne have byttet min højre skulder væk…….Under skulderbladet sidder nemlig en STOR og modbydelig myose. Et tilbagevendende fænomen, desværre.

Da jeg ikke lige er indehaver af en muskuløs massør med gode fingre må jeg nøjes med Grethe Wolfgang’s orange vidunder. Knapt så hyggeligt. Men det ender med at virke…Billede 072

Desværre skal jeg også en tur i Kvickly og have byttet min relativt nyindkøbte elektriske citruspresser. Og gæt hvem der har smidt embalagen væk ???

Den er effektiv nok, men utæt og sprøjter en tredjedel af saften ud alle andre steder end ned i glasset. Det er både dyrt og upraktisk…….Så jeg ruster mig til en større diskussion.Billede 074

11 meninger om “Byttedag

  1. @Annemarie…Haha, nej hvor skulle du kunne vide det fra. Det er nget skidt sådan noget gigt. Det spreder sig langsomt men sikkert, mine knæ er også dømt ude :-))@Guri…Sørme så, selvom den var billig skal den da virke :-))@Renate…Ellers må du sige til, så skal jeg nok sende een til dig :-))

  2. Har du prøvet med en annonce… Orange massage bold byttes med muskuløs massør.. ?? :-)Det lyder godt nok underligt at man ikke kan købe sådan en citrus presser som vi har, den har da ellers eksisteret i 100 år.. God byttefest… bare lav en scene, så bytter de bare for at få dig ud… og du kan tilbyde dem embalagen fra den nye de giver dig.. ;-)) så har de deres embalage igen.

  3. Du får massere godt med ballen, det hørtes ikke godt ut!!Klart du leverer tilbake denne hvis den er utett! Du får ta diskusjonen hvis den kommer. Lykke til:)Klem:)

  4. Hej Annette, tænkte ikke lige over at der kunne være en grund til elektrisk, men selvfølgelig når kroppen strejker skal man da også bruge de hjælpemidler man kan…..min krop vil heller ikke altid som jeg vil…er udstyret med et par dumme knæ….håber du får den byttet…;-0

  5. @Renate…Jeg har smidt et link inde på din egen side til den massagebold……De må kunne sende til Norge også…Ellers må du sige til, så skal jeg bestille den og sende den til dig….Klemmer

  6. Du jg sliter med samme problemet som deg..nå er det så ille at jeg rett og slett ikke klarer og drikke med min høyre arm,det har satt seg betennelse ut over hele armen… skal love deg jeg har mye vondt om dagen. Og så sliter jeg med høyre bein det bare verker,under min siste graviditet blokket Kate blodet ned i dette beinet og det ble blå/svart fargen er normal nå.Men blodårene er ikke inntakt lenger ;(Det hjelper og gå lange turer med mine firbeinte venner,daglig. Men ellers så er det lite som gir noen effekt på beinet.Denne ballen din så da unik ut,kanskje bedre en dørkarmene mine,som jeg gnikker meg opp mot,om nettene når mannen sover :)Hvor har du kjøpt den, evt hvor får jeg bestilt den???Mange klemmer fra meg til deg 🙂

  7. @Annemarie…Du har ret i det både strøm- og opvaskebesparende, men med gigt i begge tommelfingre er jeg nødt til at have lidt elektrisk hjælp……desværre kan man ikke længere købe sådan en smart een som Inge og Hasse har, for så ville jeg rigtigt gerne spare på strømmen :-))

  8. Æv det er så irreterende med myoser, desværre også tilbagevendende problem for mig, giver en fandens hovedpine….ELEKTRISK CITRUSPRESSER !!! Hmmm…jeg deler frugten med en kniv, fjerner stenene , tager en gaffel og "vrider" den rundt i frugten,saften ned i et glas, det sparer både strøm og på dele der skal vaskes op…;-D

Der er lukket for kommentarer.