Fuld weekend

Altså fuld af oplevelser.
Ældstesønnen ville gerne med til race på Ring Knutstorp, og Inge og Hasse som også var inviterede med, inviterede på ophold i det lille hus i skoven……Ældstesønnen er næsten lige så forelsket i huset som jeg, men han mener nu der er for mange svenskere i området!!!  Arhhh, pjat, det er bare fordi han bestemt mener at han ikke kan forstå svensk….Billede 001
På Ring Knutstorp så vi en afdeling af DTC/STCC, og det blev utroligt spændende til sidst, da Jason kørte sig op fra en 20. plads til en 11. plads i feltet og i samme moment blev 2. bedste danske kører.
Knutstorp er en fantastisk bane at se race på. Der er helt naturlige tribuner på bakkerne og langt det meste af banen kan overskues derfra. Inge lignede een af de proffessionelle fotografer med sit kamera, så her kan ses mange flere meget mere spændende billeder fra dagen.Billede 027 Billede 098
Vi havde både sol og styrtregn og ind imellem heat’ene blev vi ypperligt serviceret i Jasons’s team-telt med lækker lækker mexikansk buffet.Billede 013
Sådan en hel dag i frisk luft, sol og regn gør trætte så efter aftenhygge ….Billede 103 …..var der dømt tidligt i seng og en lang sund og stille nattesøvn.
Ældstesønnen ville gerne forbi Turning Torso i Malmö på vej hjem, så vi kørte sydpå lidt før Inge og Hasse.
Jeg faldt dog lige over et nødvendigt stop på vejen. Et militært overskudslager som jeg mangen en gang har villet besøge. Denne gang lykkedes det at få saab’en drejet den vej, og sørme om jeg ikke fandt et par støvler nøjagtigt magen til dem jeg havde på fødderne i min korte men glorværdige militærkarriere for snart 30 år siden.Billede 134 Nu skal de dyppes i en spand med kogende vand, renses godt, smøres ind i læderfedt og derefter blankpudses i sort skosværte, og så har jeg et par støvler som kan holde til lange vandreture tværs gennem skoven. Også de steder hvor der ingen veje og stier er.
Jeg glæder mig.

2 meninger om “Fuld weekend

  1. Ja det har været en herlig weekend, med benzin os und alles.. 🙂 Prof.. og prof.. jeg kunne godt ha' brugt en MEGET større linse.. ;-))Fede støvler.. jeg overvejede stærkt ikke at aflevere mine, dengang for længe siden.Ha' en dejlig aften og knus :-))

Der er lukket for kommentarer.