Hjæææælp

Er det kun mig der har problemer med kommentarfunktionerne ??

Har lige kastet en kommentar inde hos Anne og den har hun så fået 3 gange.

Godt nok kan vi alle lide at få kommentarer, men 3 af samme slags er sgudda lige i overkanten…………………………..

9 meninger om “Hjæææælp

  1. Eneste problem jeg har er at jeg har modtaget dine beskeder 3 gange…*griner* mon ikke det holder op? :)nb…det ser nu godt ud, at have 18kommentarer..så pyt Annette

  2. @Lone…Her til morgen kører det så upåklageligt. Underligt :-))@Ellen…Hahaha, min musikalitet strækker til at synge tåleligt og smide CD'er på afspilleren, og ja det er en trøst at vide at de fleste bloggere rammes af den der præstationsangst (eller hva det nu er) :-))

  3. Ingen problemer herfra, men vil benytte lejligheden til at sige, at taget i betragtning, at du var helt blank med X, blev det alligevel til et kreativt indlæg 😀 (Er du musikalsk? Hva' mæ' en xylofon?)Alt det, du skriver omkring bloggeriet, kender jeg og sikkert mange andre kun alt for godt. Det bliver næsten et afhængighedsforhold, og man har helt dårlig samvittighed, når man ikke kan nå eller ikke kan finde på dagens uhyre begavede, morsomme, tænksomme, tankevækkende, interessante (fortsæt selv…) indlæg.Du er ikke alene, Annette, hvis det er nogen trøst – det er en anderledes, men sjov verden, vi har begivet os ind i 😉

Der er lukket for kommentarer.