Fredag er hyggedag

Nogle thelys er tændt, den første maskine med tøj snurrer i kælderen, jeg læser Billede 092 som jeg så anbefalet inde hos Jens.

Når vaskeriet er overstået skal jeg ud og købe nogle skopudsebørster til de nye gamle støvler (kan man overhovedet købe den slags mere?). OG 2 x 130 cm snørrebånd. OG såler. OG den gode søndagskaffe fra den Franske Vinhandel (jeg har nemlig lagt neskaffen på hylden og brygger rigtig kaffe for tiden).

Dagen skal sluttes af på Bymarken med mad og hygge og med hjem i lommen kommer nøglen til det lille hus i skoven, hvor jeg kører op når søndagsvagten slutter.

6 meninger om “Fredag er hyggedag

  1. @Anne…Jeg er helt vild med sproget i den lille sag :-))@Helle…Jeg havde også nogle engang og måske er de bare blevet hos den mand jeg boede sammen med dengang :-))@Renate…Tak det samme :-))@Fø'da'sbarnet…Tak skal du have og en dejlig fødselsdag til dig :-))@Madame…Jeps, og militærstøvlerne er blevet tørre og er klar til vandretur hinsidan :-))

Der er lukket for kommentarer.