Imponeret

Nogle gange bliver jeg både forbavset og lidt imponeret.

Jeg bestilte en brobizz i ønsdags (at det så var mindst 8 dage efter min oprindelige planlægning glemmer vi lige i denne omgang), og nu er den ankommet med posten.

DET er godt nok hurtig expedition.Billede 093

Og i denne forbindelse må jeg nok hellere læse ALT det de har sendt til mig…….

8 meninger om “Imponeret

  1. @Rigmor…Tak, det var ikke så slemt endda :-))@Tina…Og tror du lige jeg glæder mig :-))@Donald…Det sidste er også det vigtigste, men jeg holder ofte i en kø hvor een eller anden ikke kan nå lugen, eller glemmer at trykke godkend betaling eller sådan noget, og så tager det faktisk en rum tid at komme igennem :-))@Inge…Jaaaaa da :-))

  2. Skønt med den slags positive overraskelser.. Har du virkelig tænkt dig at læse det HELE.. også det med småt.. ???? Imponerende.. :-))

  3. Sådan en fik jeg også forærende for 2 år siden, og den er vældig praktisk, selv om man ikke kommer over ret tit. Det vigtigste er den lille sølv-papir-skærmede taske og selve dimsen. Jeg tror du bliver glad for den, ikke fordi man sparer 20 sekunder, men fordi den er garanti for at du kommer over billigst muligt.

Der er lukket for kommentarer.