At rejse er at leve

Rundt omkring i de forskellige blogge læser jeg om andre menneskers ferier og syns det dejligt at læse med og se billeder fra steder jeg ikke har været 0g heller ikke kommer, medmindre jeg pludseligt bliver rig.

Sådan er det med et lavtlønsjob som jeg har og dette indlæg er IKKE en klagesang, tværtimod!!

I nat har jeg sovet alt alt for lidt, men jeg er superfrisk og føler mig veludhvilet.

Der er nemlig eet punkt, hvor jeg er mere end rig. Jeg har de skønneste venner, som lader mig bruge deres lille hus i skoven. Og efter arbejde i aften krydser jeg broen og kører op og låser mig ind i paradis. Og lige derfor er jeg vågnet alt for tidligt. Jeg glæder mig og HAR pakket den bærbare, kameraet, de nye støvler, dynen og hvad jeg ellers sådan syns jeg skal have med til 4½ dag med fred og ro.Billede 024

8 meninger om “At rejse er at leve

  1. @Anette…Jammen de er fantastiske de to mennesker og billeder skal der nok komme nogle af :-))@Annemarie…Det er nemlig lige nøjagtigt sådan det er :-))@Lilli…Åh ja, der bliver både tid til billeder fra skoven og mail til dig …. Klem :-))@Inge…Kæmpetak og kram herfra. Du kan tro jeg vil nyde det :-))@Ellen…Du kan lige tro jeg VED at mennesker som de to er sjældne og jeg værdsætter det højt og taknemmligt :-))@Mia…Det kan altså også KUN anbefales med sådan 4 hele dage i total ro og afslapning :-))@Rigmor…Det gør du jo, men derfor kan det jo være dejligt med luftforandring. Måske et andet hus i en anden "skov" end din egen :-))

  2. Ta godt vare på slike venner. Synes huset i skogen ser veldig idyllisk ut. Skulle likt å ha et slikt sted å "rømme" til når jeg trenger fred og ro. Men egentlig så bor jeg jo i et hus i skogen . 😉

  3. Det lyder vel nok dejligt, og sådan en tur kunne jeg også godt bruge. Især fordi jeg synes, at det er en evighed siden, jeg har haft ferie. (Det er heller ingen klagesang; bare en konstatering…) ;-)Rigtig god tur – nyd det!

  4. Den slags venner findes ikke overalt, men det er tydeligt at læse, at du skønner på dem i fornødent omfang. Rigtig god afslapningstur til Sverige.Det må være højest tiltrængt efter timer og timer med Karaoke :-DDet har jeg altid fået røde knopper af – jeg kan godt se det morsomme i det i princippet, men jeg går fuldstændig i baglås, når folk med dårlige eller ingen sangstemmer optræder offentligt – og er helt enig med dig vedr. X-faktor.

  5. Å ja, da blir det bilder fra skogen igjen – og det liker vi godt! Selv føler jeg meg litt ferdig med å reise og lengter mest etter den ro som f.eks. skogen har å tilby. Håper og tror du vil kose deg riktig godt – og puste ut!Klem!

  6. Ja, oplevelser behøver jo ikke at være dyre og store for at det batter på lykkebarometeret….og venner er bedre end en masse penge…..god søndag og vagt og god tur derop….

  7. Det lyder fantastisk med nogle dages fri. Det er skønt du kan låne gode venners hytte – der ser så pragtfuldt ud 🙂 Sverige er skønt 🙂 Glæder mig til at se dine billeder derfra. Nyd dine fridage 🙂

Der er lukket for kommentarer.