Sangstemmer — scener fra et værtshus

Egentlig en god aften på mange måder.

Glade gæster. Billiardturnering. God omsætning.

Men men men, også karaoke. Suk!!!

Noget af det jeg syns er både morsomt og tænderskærende rædselsfuldt ved et underholdningsprogram som X-factor, er alle de mange mange mennesker der selv mener de har en fantastisk sangstemme. Ikke en eneste gang, nogensinde, hele deres korte eller lange liv, har andre nænnet at fortælle dem at det muligvis måske ikke lige er sang de skal underholde med…..Kender i dem ???

Sådan nogle har vi også på værtshuset……Og, jo jo da, jeg ved sgudda godt at den halve fornøjelse ved karaoke er at det ikke lyder specialt skønt. Men hallo….hvad med mit arbejdsmiljø efter 3½ times maltraktering af diverse danske og udenlandske sange ???

Så nu var jeg lige nødt til at lytte til Rugsted & Kreutzfeldt på youtube…og den kommer her. Og forskellen på jer nu og mig når jeg arbejder, er at i bare kan undlade at trykke på play og dermed slippe for at høre sangen….

 

7 meninger om “Sangstemmer — scener fra et værtshus

  1. karaoke er rædselsfuldt, og det fylder urimelig meget i et lokale. Jeg går som regel igen, hvis der startes sådan et cirkus op.. det kan du jo desværre ikke, Nick's forslag med ørepropper er tiltalende.. :-))

  2. @Annemarie…Jup og lige der forstår jeg hvorfor nogle bartendere har et noget forhøjet alkoholindtag :-))@Nick…Youre right, have to see if can find earwarmers that match my workingclothes,,,,red or black would be good.I'm impressed by this danish comment from you ….Have a wonderful day :-))@Madame…Satser på at have en dræbende stille aften med meget tidlig lukning og så afsted til det svenske :-))@Guri…Haha, ja øllet har sikkert noget med det at gøre :-))

  3. Huff….kan tenke meg hvordan det høres ut…kanskje med litt øl innabords også, så stiger selvfølelsen og tro på at man har god sangstemme…Nyt søndagen, klem fra meg:)

  4. Pyha, Annette, jeg kan sagtens sætte mig ind i, hvor anstrengende det må være at høre på karaoke en hel aften. God søndag til dig – og jeg håber den bliver helt din egen og uden karaoke :-)Klem!

  5. På karoake aftener du skal bære Ørevarmere. Til din personlige sundhed og sikkerhed. Hvis nogen synger godt du kan fjerne Ørevarmere.

  6. Hehe, arbejds-miljø kan være noget generende …synd for dig….og mange tak for linket til Mac'en, jeg undersøger det lige….fortsat god søndag….knus

Der er lukket for kommentarer.