Fugle, lys og blæst

Fuglene har haft foder fra morgenstunden, men ikke een eneste havde været på besøg da jeg stod op  ved 8-tiden.

Altså ikke før jeg havde været ude og rumstere med foderautomaterne, så kom de farende og flyvende fra alle kanter. Også skovskaden, som er så helt utroligt smuk og knapt så sky som tidligere.Billede 001

Her falmer skoven trindt om land……hvilket i grunden er et underligt udtryk, eftersom skoven jo har allerflest farver om efteråret. Det må være noget med lyset….

Mit aktivitetsniveau skal holdes på et absolut minimum idag og enten orker jeg en lille køretur ned til Höör, eller også står den på rugbrødsmadder i aften.

En bog kan det blive til, en lille lur og måske en tur rundt i nærområdet i eftermiddag.

Billede 004 Billede 010

Svampen er vistnok en stor parasolhat og skulle være spiselig, men æhmmm jeg er en kylling hvad den slags angår, så den får lov at blive stående.

Billede 006  Ligesom de foregående 2-3 uger mister modemmet forbindelsen heroppe i skoven, sådan ind imellem, så kommentarer får jeg muligvis ikke lagt så mange af :-))

8 meninger om “Fugle, lys og blæst

  1. @Annemarie…Jeg nyder det også helt hæmningsløst :-))@Mia, Inge og Anette…Den fik også lov at stå hvor den stod :-))@Madame…Fuglene giver 120 % igen i underholdning og afstressning :-))@Ditte…De her skovskader blíver mindre og mindre sky. Nu reagerer de ikke længere på at jeg bevæger mig bag ruden. Fantastisk smuk fugl. Og jeg, jeg NYDER :-))@Annette…Du kan tro batterierne bliver ladet op :-))

  2. Hvilket herligt sted at bruge nogle dage! Heldige dig, sådan at få set nærmere på den smukke skovskade, som ellers er så utrolig sky. Jeg håber du virkelig vil nyde den lille fredelige ferie!

  3. Det ser aldeles dejligt ud! Nej, jeg tror heller ikke, at jeg ville kaste mig ud i svampestuvning. Jeg kan vældig godt lide svampe, men jeg har ikke en pind forstand på dem… 😉

Der er lukket for kommentarer.