SKRID POMFRIT’………………

Billede 089 Det er mine jordnødder…..syns denne lille fyr at mene, mens han jog denne fyr væk….Billede 088

13 meninger om “SKRID POMFRIT’………………

  1. @Inge…Faktum er at der slet ikke er mad nok til nogen af dem. Jeg har aldrig før set hverken fugle eller egern æde så hysterisk meget. Jeg fylder beholderen 2 gange om dagen og imorgen går turen ned efter flere jordnødder og solsikkekerner :-))

  2. Hej Annette – jeg tillader mig lige at spørge dig om noget, er blevet guidet til din blog af Anne fra "Mandagspigen"… jeg har på min egen blog spurgt om hjælp ;-))Og Anne skriver at du på et tidspunkt har skrevet noget om det…Jeg har skiftet fra en TDC mailadresse til en free mail adresse. Nu er mit problem at jeg ikke kan få svar på min nye mail, men bliver ved at få dem på min gamle… kan du hjælpe mig? Ligeldes når jeg skriver her på din blog, kan jeg ikke ændre at efterfølgende kommentarer bliver sendt til den gamle mailadresse…På forhånd tak ;-))

  3. Ekorn er utrolig søte gøyale dyr..du har mye besøk av dyrene i skogen,tror du steller dem godt :):)Skulle tro du bodde i hundremeterskogen hos ole brum :)Klems..

Der er lukket for kommentarer.