Himmelsk # 3

Billede 085
Billedet er taget igår fra en shelter midt i skoven, hvor jeg sad og drak en kop kaffe mens jeg fordøjede mit møde med Elgen.
Se mange flere himmelske billeder her.

13 meninger om “Himmelsk # 3

  1. Majestetisk møte med skogen konge, eller, dette var vel dronning.btw. Legg inn lenken til Elgen en gang til. Jeg måte rette den opp for å finne frem…

  2. Neste gang du skal hit så gi meg beskjed, så kan vi nyte en kopp kaffe sammen på dette vakre sted! Elg kan jeg også like å møte, så lenge den er snill!!

  3. Nydelig bilde 🙂 Prøvde og trykke meg videre for og se de andre..uten og lykkes får prøve senere :)Så spnnende dag du hadde i går da,møte med elg 🙂

  4. Waaaauw Annette, det er intet mindre end fantastisk, dit møde med elgen. Jeg kan godt forestille mig, at hjerte og åndedræt har opført sig en hel del anderledes end normalt. Jeg tror ikke engang jeg ville haft åndsnærværelse nok til at fotografere.Skønt, skønt……

  5. Åh, sikke et lækkert billede! Hvis du er så heldig at møde elgen igen i dag, må du hilse den og sige, at vi gerne vil se flere billeder :-)Klem og en dejlig dag til dig i den svenske skov 🙂

Der er lukket for kommentarer.