Det er “wildt”, det der natur

Billede 205

Jeg mødte den her lille fætter, ja jeg nærmest trådte på den, på min tur idag. Heldigvis skete der ikke den lille snog noget som helst, og da jeg havde fået mine billeder ormede den videre.

7 meninger om “Det er “wildt”, det der natur

  1. @Helle…Det samme her, så længe jeg bliver stående på fødderne altså :-))@Berliner…Jeg syns også jeg er heldig. Herlige oplevelser :-))@Annemarie…At de er fulde kan jeg klare, men synger de karaoke ta'r jeg sgu frivilligt hjem :-))@Guri….Åhhhh, den er da sød og lillebitte :-))@Madame…Jeg er sikker på at havde den haft stemme, havde den bedt mig om at se mig for. Det er iøvrigt den mindste snog jeg nogensinde har set :-))@Inge…Og nu er det snart slut for denne gang….snøøøft :-))

  2. Helt vildt, pas nu på du ikke falder over en bjørn….eller en fuld elg…hehe, det bliver de senere på sæsonen når de spiser frugt der har gæret, så dingler de rundt i skoven ….haha og synger karokeee så du stadig tror du er på arbejde…..;-D

Der er lukket for kommentarer.