Efterår

Det er en skam at man ikke kan fotografere duft, for skoven dufter helt vidunderligt på denne årstid.

Det er jo på en måde duften af forfald, ja endda af død, men så stærk og gennemtrængende som om efteråret er den ikke på andre årstider.

Farverne er et helt kapitel for sig, og jeg kan ikke lade være. Her kommer en stribe mere fra mine ture rundt i skovene her omkring det lille hus.

Billede 022Billede 027Billede 045 Billede 059

10 meninger om “Efterår

  1. @Helle….Der dufter bare godt i skoven lige nu :-))@Madame…Og her medbringes kaffen og madderne i rygsækken ;-)@Annemarie…Hvis kunne finde ud af det kunne vi sikkert blive rige :-))@Rigmor…Bare tak !! :-))@Yt…Det er de nemlig :-))@Renate…Det er nok første gang jeg sådan rigtigt nyder efteråret, jeg plejer at blive trist fordi det fører mod vinter. Men i år har jeg besluttet at NYDE og få det hele med, og så er det jo ikke helt galt :-))@Annette…Du må bare ud og finde noget skov at gå tur i :-))

  2. Jeg er så enig med deg :):) Luften er så frisk og god…jeg elsker høsten og all dens fargeprakt :)Vet du jeg får en innvendig lykke av denne årstiden…beste tiden av året synes jeg 🙂 Synd den er så kort..men godt vi kan oppleve den år etter år :):) Herlige bilder..love it 🙂 Tusen takk for mange fine ord hos meg 🙂 De varmer så godt..Mange klemmer fra meg til deg 🙂

  3. Smukke efterårsbilleder….ja tænk hvis man kunne putte alle de dejlige dufte på flaske: nyslået græs, duften af havet, af blomster/raps marker, skoven, og regn på varm asfalt!! Så kunne man tage proppen af om vinteren og bare sidde der og sniffe og mindes…..god dag til dig Annette i skoven…

  4. Uhm, det er utroligt smukke og stemningsfulde billeder! Ja, efteråret dufter bare så godt – det oplevede jeg også i skoven i går.Klem og en dejlig torsdag til dig!

Der er lukket for kommentarer.