1, 2, 3…klar ?

Nu har jeg sovet for længe, fået min appelsinsaft og kaffe, tømt bilen så der kan være plads til 2 bags og diverse store kufferter imorgen tidlig når Inge og Hasse skal køres i lufthavnen, pudset støvlerne som så lidt brugte ud efter sidste uges traveture i skoven. Mit eget grej er også pakket så jeg kan flytte ind på Bymarken de næste 12 dage. Mine lægge, som var helt vildt ømme efter fredags- og lørdagsvagterne, føles næsten normale igen, så jeg er klar. Så klar som jeg kan være, til denne uges 5 vagter på værtshuset.

Billede 049

7 meninger om “1, 2, 3…klar ?

  1. @Tove…Hvor er det moro at du oppe i Norge kender Trille :-)) I Danmark er hun vist mest gået i glemmebogen og jeg har indtryk af at det udelukkende er gamle rødstrømper der husker hende :-))@Annemarie…Som altid elsker jeg at passe Bumle og læggene skal nok klare sig. Det skal gåes væk, skidtet :-))@Helle…Jeps, de blev nulret lidt og så ellers kommanderet igang :-))@Inge…Mit pakkeri havde du aldrig i livet kunnet klare dig med :-))@Guri…Ikke huset i skoven, men huset hjemme i Roskilde. Og det bliver også dejligt :-))@Madame…Det ER Nikka på billedet, jeg skulle lige på job inden jeg rykkede ind :-))

  2. Det lyder dejligt, at du rykker ind hos Bumle, mens Inge er ude at rejse! Jeg troede, det var Nikka, da jeg så Inges billede :-)God tur i lufthavnen og ha' en dejlig dag!

  3. Godt at du fik brugt dine støvler…så skal du passe på Bumle…lyder godt…håber dine lægge har det ok….god mandag til dig…

  4. Godt du er klar, Annette:)Du har da fått gjort litt selv om du var sent oppe!!!Jeg liker godt melodiene til Trille. Har selv noen gamle LP med henne og har vært på konsert med henne her i Norge.Fin start på uken til degKlem Tove

Der er lukket for kommentarer.