Slagsmål … scener fra et værtshus

Var det en begivenhedsrig aften ?  Ja, det var det!

Var der god omsætning ? Ja, det var der!

Blev jeg distraheret af et opkald vedrørende yngste søn som gjorde mig ked af det ? Ja, det blev jeg!

Klarede jeg alligevel at være smilende blæksprutte ? Ja, det gjorde jeg!

Var der slagsmål ? Ja, det var der!

Kan jeg stadig flytte en granvoksen mand ? Ja, det kan jeg!

Er jeg træt nu ? YES!!! Også i den grad!!!!

11 meninger om “Slagsmål … scener fra et værtshus

  1. @Rigmor….Ja de kan være godt tossede, sådan nogle berusede mænd :-))@Annemarie…Haha, min reaktion var totalt refleksbetinget, men effektiv :-))@Inge…Det var det :-))@Margrethe…Nogle gange er det nødt til at være i strakt arm, uanset om man kan eller ej :-))@Madame…Det har jeg stadig til gode at finde helt ud af :-))@Gitte…Det blev nærmere besvimelse end søvn :-))@Ellen…Jeg er konge når baren er min, men slagsmål kan jeg godt undvære :-))@Bente…Heldigvis sker det nærmest aldrig, sådan en tumult :-))

  2. Er du rigtig klog, der sker da ting og sager, når du er på arbejde! Godt, du kan håndtere det – og forhåbentlig fik du sovet godt ud bagefter 😉

  3. Puha. En aften du vist alt for godt kunne have være foruden.Jeg synes det er vildt godt gået, at bogstavelig talt kan håndhæve din ret til ro på værtshuset.Hvad familien angår, ønsker jeg på det varmeste, at der også kommer ro på dér, hvad det så end måtte være, der gør dig ked af det.

  4. Pyha, Annette – sikke en aften! Jeg håber ikke, det er noget alvorligt med Yngstesønnen. Rigtig god onsdag, varme klem til dig!

  5. Hold da op Annette – slagsmål ligefrem?…Flot at du kan tage det i strakt arm.Håber du er ok efter snak med yngste!Rigtig god onsdag til dig og sov godt, kære du 🙂

  6. Åhhh for pokker, det lyder som en vanskelig aften.. Vi snakkes ved.Knus og tanker herfra varmen.. Skal hilse fra flokken.. 🙂

  7. Sikke da en aften, godt at du klarede den, jeg ville godt se dig i aktion…;-0….håber yngste søn er ok og at du også er det……knus til dig…

Der er lukket for kommentarer.