DR dramaafdeling, gå hjem!!!

Se mig. Jeg er en enormt farlig tiger som er fuldstændigt kyskold og ligeglad med at befinde mig på et helt forkert sted på et helt forkert tidspunkt. Jeg gør mig da bare ekstra højbenet og laaaaang. Og forresten er jeg dødfornærmet over at det der menneske sad lige ved siden af al den gode mad. :Billede 1048

Se mig. Jeg sidder bare lige så stille her bag lysene og vandkanden og lader somom jeg slet ikke er her og så kan hende der Annette lige kyse den farlige tiger væk fra mit hus og min mad:Billede 1049

7 meninger om “DR dramaafdeling, gå hjem!!!

  1. Hvor godt at du er der til at passe på Bumle! Kender godt den der type kat, der ikke selv tør tage kampen (ligger på mine ben lige nu 🙂 Jeg ser frem til flere afsnit af den serie…

  2. hahahahaaaa skønne billeder.. katten ser nu ud som den altid har gjort.. lidt spinkel og træls.. ;-)Vi må nok snart overveje en lem hvor det kun er Bumle der kan komme ind… Hasse bliver tosset når den er i huset.. Knus til dig og Bumle

Der er lukket for kommentarer.