Planer

Græsset var hvidt da jeg stod op for et par timer siden efter en urolig drømmefyldt nat.

Jeg har været på rumrejse mod een eller anden fjern planet i det mest psykedelisk røde, orange, blå og grønne rumskib. Hjernen spiller virkeligt nogle puds ind imellem!!

Den lille tynde har ikke været på besøg i nattens løb, så måske har den virkeligt et sted den bor og sover (og spiser)..

Min mor er kommet hjem efter en tur til Gardasøen hvilket jeg skulle høre om. Jeg skulle lige fortælle om yngstesønnen og sådan gik der så en times tid med snak og kaffe.

Nu vil jeg UD. Ud i luften. Jeg har et gavekort til Matas som skal omsættes i en ny ansigtscreme. Jeg skal købe rejer, fine ærter, creme fraiche og flutes som sammen med et flot blomkål og nogle æg skal være dagens aftensmåltid.

Billede 195

4 meninger om “Planer

  1. Hei ! Ja, det er viktig å stelle litt med seg sjølv. Artig bilde av treet !Ellers har eg en liten ting til deg på bloggen min. Du tar den om du vil, eller vil du hoppe over, er det også greit. Ønsker deg ei fortsatt fin haustveke 🙂

  2. Smukke morgenfrostbilleder, kan især godt lide det af træstubben…håber du får lidt ro i hovedet, ja det er nogle mærkelige drømme man kan have….og bon apetit

  3. Kære Annette…jeg har vist været lidt fraværende i blogverden..sikke tanker du render rundt med..jeg tænker det er godt, at din yngste søn har fået en diagnose, det må kunne åbne nogle døre for ham?dernæst skal jeg skynde mig at skrive, at jeg intet ved op den diagnose. Jeg håber du i tristheden kan se et lys og at du på sigt måske får en kontakt til din søn igen.Lidt tom for ord er jeg, men jeg håber det bedste for dig 🙂

Der er lukket for kommentarer.