Købmandsregnskab ??

Nu er familien her på Bymarken altså meget meget nemme at have med at gøre  og forventer såmænd ikke andet af mig end pasning af hus og kat mens de golfer rundt i Spanien, men lige en lille smule skal der være i køleskabet til den første morgen de er hjemme, så afsted til den lokale superbrugs efter grapefrugt, mælk, æg og gær, sidstnævnte fordi der selvfølgelig skal være friskbagte boller til dem.Billede 1058

I biksen er der tilbud på grapefrugt; 5 for 20 kroner. Der er bare kun 4 tilbage og dem er jeg sådan set parat til at betale 16 kroner for, men den flinke uddeler syns jeg skal have dem for 1 (skriver: een) krone stykket. Flink mand !!!

Fremme ved kassen siger jeg det til pigen der sidder der og uddeleren bekræfter råbende at det skam er rigtigt og giver hende også varenummeret.

Grapefrugter og øvrige varer bliver slået ind, jeg betaler og går.  Hjemme igen får jeg set lidt nærmere på bon’en og man må da sige at de grapefrugter er meget meget billige…..Billede 1059

5 meninger om “Købmandsregnskab ??

  1. ..og vi sætter så stor pris på det.. 🙂 TAK søde veninde.. vi bliver hentet om ½-times tid og glæder os til at komme hjem til nybagte boller og god morgenmad.Ses og knus.

  2. @Madame…MEGET billige grapefrugter :-)) Jo de syns givetvis det er rart ikke at skulle fare til købmanden som det allerførste :-))@Annemarie…De fortjener det :-))@Ellen…Det har jeg nu også, altså haft det rart. Det er dejligt at være her sammen med Bumle. Kan kun anbefale dig at finde sådan een (blink blink)..:-))

  3. Roses den som roses bør 🙂 Når jeg læser tilbage, lyder det som om du på trods af dine dårlige nyheder har haft en dejlig tid som hus- og kattepasser…Det må være dejligt at kende sådan en som dig – jeg vil også ha' sådan én 😉

  4. ha, bytte bytte købmand….det var da billigt…det må være dejligt at komme hjem til friskbagte boller….og lidt i køleskabet…;-D

  5. Hihi, ja, det var søreme billigt 🙂 Der er nok to mennesker, der er meget glade for at have haft en kattesitter, der har fyldt køleskabet med lækkerier, når de kommer hjem 😉

Der er lukket for kommentarer.