Katten har kuller

Bumle farer rundt somen  raket. Fra eet rum til et andet. Ud på terassen, 800 km/t og ind ad kælderdøren. Ind imellem tager hun opstilling og nedstirrer mig med kulsorte øjne.

Her pakkes nemlig og Bumle kan ikke lide når der pakkes.

Jeg pakker og skal hjem til mig selv med dyne og diverse inden jeg triller på arbejde. Ferieopholdet på Bymarken er slut for denne gang og familien lander senere og kan pakke ud. Til Bumles store fryd.

Jeg siger tak for denne gang….

Billede 1062

10 meninger om “Katten har kuller

  1. Det må være dejligt at kunne låne hus, have og kat indimellem.Katte er nu sjove – alt skal helst være som det plejer :-)God fredag og varme klem til dig!

  2. Nåååh, stakkels Bumle – hun har været helt klar over at noget var under opsejling 😉 Men sådan er det jo. Karla klæber, hver gang hun ser jeg gør mig klar til at skulle i byen – hun vil med 😉

  3. he he.. hun sprang bare en sikring igen.. den tossede kat :-)Hun stod og jamrede i indkørslen da vi kom hjem og har hængt på mig lige siden.. :-)Bollerne er fantastisk gode, tak..

  4. Og Bumle sniger sig ikke op i tasken for at komme med? Herligt at læse om, den måde du og Inge hjælper hinanden på.Al muligt held og lykke med sønnen, et vennepars 6 årige søn fik konstateret ADHD i forået og er netop startet på medicinering. Jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvorfor man hører så meget om det nu. Hav det nu rigtig godt.

  5. Hvor må det være skønt at have en bollebagende kattepasser… ;-)Når jeg skal pakke, sniger jeg mig til det og venter med at bære taskerne ud i bilen til Puskis sover… Jeg VED, at det er snyd, men jeg kan ikke holde hendes bebrejdende blik ud… ;-(

  6. Hvor må det være skønt for Inge at du kan passe hus og kat 🙂 Vi værdsætter det meget når vores forældre / søskende har passet vores hund. Han kan heller ikke lide når vi pakker 😛 God arbejdslyst 😉

  7. Tror nok Bumle vil savne deg:) men hun skjønner nok at "sine" kommer hjem. Det er bra det…så slipper vi å se alt godværet de omgir seg med, hehe:)God tur hjem, klem fra meg:)

  8. Jeg har nydt alle ugens indlæg. Ikke så ringe at have en ven som dig. Vi har et godt naboskab, hvor vi passer hinandens hus, men ikke noget med nybagte boller ved hjemkomsten.

Der er lukket for kommentarer.