Begavet

Jeg er simpelthen blevet så begavet de sidste dage at jeg faktisk ikke bliver det fjerneste overrasket hvis lottotallene også triller den rigtige vej i aften..

Jeg nævner i flæng og fuldstændigt uprioriteret;

  • jeg har vundet en give away hos Tina
  • jeg har utroligt søde og omsorgsfulde læsere her på bloggen som bekymrer sig om mig, og det er sgisme flot af jer
  • dejlige Inge og Hasse havde de lækreste luksusgaver med hjem fra Spanien til mig, hvilket absolut ikke var nødvendigt, men nøøøj hvor dejligt
  • jeg har påbegyndt denne friweekend med en meget lang og meget klog og dejlig snak med en herlig kvinde og er nu fuld af energi

Så come on!!!!!!! Weekend, jeg er klar……

Billede 097

3 meninger om “Begavet

  1. Det er altid dejligt at vinde ting og især, hvis du kan give den videre til en, der vil blive rigtig glad for den. Som i fredag morgen, hvor jeg vandt en cd igennem radioen. En cd'en, som kæresten hun meget gerne ville have. Hvad gør man ikke for at glæde sine nærmeste?

  2. Åh det er bare dejligt med gaver…..Godt at du fik snakket med nogen, håber du er blevet lidt roligere om natten…..når du sover altså….hehe…;-D

Der er lukket for kommentarer.