Hvordan så du ud i 80’erne ?

Bente leger. Jeg leger med!!!

IMG

Dette billede kan jeg den præcise dato OG klokkeslet på.

9. februar 1988 kl. 16.10.

Det er nemlig yngstesønnen jeg sidder med efter en veloverstået fødsel. Jeg var 27 og en smule rød i kinderne.

Yngstesønnen var 52 cm lang og vejede 3950 gram og vi brugte nøjagtigt 6 timer fra vandet gik og  den første vé kom til han lå i mine arme 🙂

Tag et dyk i dine gamle billeder og vis os et billede af hvordan DU så ud i 80’erne.

11 meninger om “Hvordan så du ud i 80’erne ?

  1. Det er så åbenbart børnenes årti for os 40+ kvinder :-)Du ser rigtig dejlig ud med de varme kinder – og ser jeg rigtigt, er der vin i glasset eller er det most?

  2. Sikke et dejligt billede Annette – helt fantastisk følelse lige efter en fødsel! Må kigge i gemmerne! Ja du må vist da lige indsende en lottoseddel♥ KNUS

  3. Nydelig bilde Annette!! Et øyeblikk man aldri glemmer….Sønnen min er også født i 88…rart å tenke på. Du og jeg som er så unge? hehe:)Nyt kvelden, klem fra meg:)

  4. Tak for 80-kigget ;-)Min datter insisterede også på at skynde sig med at blive født – på fem timer – men det var altså 4 1/2 år senere 😉

  5. Som i dag, men bare med lidt mere af de grå hår på hovedet og så er tøjet blevet en smule mere farverigt end den gang, hvor alt det skulle være sort.

  6. Dette bildet rommer all den magi som bare er til stede i akkurat dét øyeblikket; etter fødselen øyeblikket. Du er vakker, og ser ut som om du er 15 :)))

Der er lukket for kommentarer.