Lørdagsmad

Billede 104

Hjemmelavet sushi….ikke helt ringe !!!

6 meninger om “Lørdagsmad

  1. Hehe, nej det er da lige til at klare – uhm! Købte du fisk i Himmelev? Jeg shoppede en masse fisk i butikken på Holbækvej i går, og det var nogle gode sager, vi kom hjem med 🙂

  2. @Madame…Rigtigt lækkert :-))@Rimkoger…Ja det kan man sige :-))@Jønne…Når du skal spise det første gang skal du købe det et sted hvor det er frisklavet og ikke det fra supermarkederne. Og velkommen til forresten :-))@Ellen…Det er faktisk nemt nok, men grisser en del, så det er ikke så ofte jeg gider.Ja jeg har fået sagt fra og skal nu gennemføre den øvelse der hedder "at blive lidt væk". Glæder mig til at se 80'er billeder af dig :-))

  3. Hvor er du dygtig! Det tror jeg ikke, jeg ville turde kaste mig ud i.Jeg håber, du har fået klaret det med vennen, der trækker lidt meget på dig, og den dér 80'er blogleg er jeg helt klart med på inden længe 😀

  4. Jeg har stadig min første sushi tilgode – men jeg får det nok smagt engang vil jeg da håbe. Det er bare ikke en ret der har sneget sig ind i vores omgangskreds endnu.

Der er lukket for kommentarer.