Hed søndag

Jeg burde have:

  • vasket arbejdsskjorter
  • støvsuget bil
  • vasket bil
  • afleveret tomme flasker og dåser
  • sat diverse i kælderen

I stedet har jeg skiftevis sovet og været vågen med let feber.
Jeg har læst, spillet intetsigende spil på computeren og drukket en masse vand.
Nu satser jeg på at to panodiler tager livet af den sidste feber så jeg er klar til job mandag eftermiddag.

7 meninger om “Hed søndag

  1. Øv, rigtig god bedring til dig, Annette. Her ligger husbond i sengen med forkølelse og feber.Klem og en forhåbentlig god mandag til dig!

  2. Åh, stakkel håber du har det bedre, men der er jo ikke så meget man kan gøre end at slappe af og vente på det forsvinder af sig selv…..god bedring til dig Annette…

  3. Sounds like you are a bit poorly Annette. I hope you are back to being 100% as soon as possible. A day of rest is good when fighting an infection of some sort.

Der er lukket for kommentarer.