Glemsomhed

Da jeg skulle sætte alarmen på telefonen i nat, ved sådan ca 02:30-tiden, konstaterede jeg at min mobilos ikke var at finde i en eneste lomme eller fold i rygsækken.

Jeg var supertæt på at klæde mig på, starte bilen og trille retur til Hedehusene for at hente den. Men et udslag af maksimal selvbeherskelse fik mig til af afstå.

Samme selvbeherskelse, og DET sker nok ikke mere i dette liv, gør at jeg sidder og her og sidder og nægter at køre på job før tid.

Selvom chef nok ender med at få lidt svip af min telefon, som ikke engang er sat på lydløs, og som sikkert har ringet lystigt siden ved 9-tiden fordi jeg har lagt diverse telefonbeskedder til andre i aftes.

Chef må bare bære over………Og det gør han sikkert også !!!

7 meninger om “Glemsomhed

  1. Haha, jeg kan se det for mig – den ringende telefon og chefens meget 'lange ansigt' 😉 Ha' en dejlig onsdag, og jeg håber, du får din mobil igen!

  2. He he … der er ellers ikke noget (så irriterende) som andres efterladte mobiler :-). Håber ikke chefen har druknet din mobil i et glas eller noget andet spændende …

  3. Hehe, man er blitt avhengig av den lille dingsen 🙂 Merket det når jeg var fri for telefon i 2 dager.Takk for alle gode ønsker, krysser selv fingre og tær 🙂

  4. Det gjør han nok sikkert og ser at du er oppe i riktig tid for å komme deg på jobb:) Værre for deg uten telefon….vi er jo så avhengig av den…Klem til deg:)

  5. Selvfølgelig bærer han over – han skal jo ikke sove ved siden af den :-DKvindeaftenen lyder som en rigtig god ide – det kan kun gavne værtshuset – på alle måder.Din chef må lige huske at give dig provision, hvis du er den direkte årsag til en øget omsætning…

Der er lukket for kommentarer.