ABC — Ø

Kun eet bogstav mere efter denne uges Ø.

Mit Ø skal stå for ØL…..Billede 107 …….noget jeg egentlig ikke drikker særligt meget af, men ind imellem smager en kold øl altså rigtigt godt.

Se flere eksempler på Ø her

15 meninger om “ABC — Ø

  1. Øl smaker godt i sommervarmen … bor i byen med landest eldste (og beste) bryggeri. Aass for oss :o)Men går heller ikke veien for en grønn (Tuborg)!

  2. Åh ja, det dejligste Ø ;-)) Øl er ikke noget, jeg drikker hver dag, men jeg husker med glæde besøget på bryggeriet Skovlyst i Værløse, som også er en restaurant.Ha' en god dag Annette, varme klem!

  3. Uhm, jeg kan da også godt lide en kold øl ind imellem, ikke noget jeg gør til hverdag og kan højst drikke to…Heineken, Leffe Blonde eller Brune, blå royal smager meget godt…

  4. Maria G

    Öl det är gott! Jag var i Prag för ett tag sedan och där fanns det mycket gott öl och många mysiga små ställen att dricka denna dryck på.Fin bild!Trevlig helg!

  5. Som ung drakk jeg jo en del øl.Dengang ble det stort sett "en halvliter".Siden har jeg lært meg at øl ikke er øl, men svært så forskjellige drikke, basert på samme grunnmetode og inneholdende alkohol.I dag drikker jeg ikke øl, men lukter og smaker gjerne som vinsmakere. Og at det er forskjell er det ikke tvil om.Serverer til og med middagsgjester øl fra norske småbryggerier. Koster en formue, men gode venner skal ha godt følge til god mat.Flott innleggbtw. Jeg drikker vin, hvit og rosé

  6. Nei takk øl drikker jeg ikke, men om du finner oppskriften på min barndomskofte hos din mor, sier jeg ja takk. Da blir jeg veldig glad, skal du vite. 😉

Der er lukket for kommentarer.