FF-dag = Festlig fredag

Her er der gang i potter og pander. Billede 109 Billede 110 Melet flyver lystigt i mit lille køkken. Pastasalaten fylder det meste af en 10-liters gryde. Dejen er samlet og skal hæve de næste 3-4 timer……

I kulden på altanen står 6,5 kg kyllingebryst, som skal steges med timian når brødet er færdigt.

Ind imellem skal jeg hvile og prøve at indhente en dårlig nat, så jeg ikke er den allerførste i aften der går i brædderne.

Og tøjet ??  Ja det er også på plads. Er jeg klar til Ladies night ? Ikke helt, men DET bliver jeg.

10 meninger om “FF-dag = Festlig fredag

  1. Jeg håber, du fortæller om aftenen, Annette – det lød nemlig utroligt spændende, et rigtig godt initiativ :-)Klem og god lørdag til dig!

  2. Jeg er helt sikker på, at mens jeg skriver dette, har I allerede fuld gang i en skøn kvindeaften.Det kan ikke undgå at blive en succes, så alt dit arbejde kan ikke være forgæves. Men jeg spår i den krystalkugle, jeg ikke har fundet endnu: I morgen er du totalt smadret. På den go'e måde 🙂

  3. Dette så spennende ut :):)I dag har jeg fått sendt pakken til deg :):)Gått litt tregt hos meg om dagen.Håper du får en koselig helg.Klems

  4. Ladies night, hørtes virkelig kos ut. Og så den deilige maten. Nam nam :)Ja, bildet av snøen vart tatt like før og nå er det kommet mykje, mykje meir. Eg er aldri klar når snøen kommer. Slik er det hvert år ! Kvil deg godt og kos deg med The Ladies i kveld:)

  5. Det lyder som en rigtig god idé, du har fået (måtte lige læse dit indlæg fra forleden). Men også en med en pæn portion arbejde i ;-).God fornøjelse – jeg tror, I får en skøn aften!

  6. Hvor er du flittig, det skal da nok blive lækker mad….jeg glæder mig til at høre hvordan det går med Ladies Night…..en festlig og fornøjelig aften til dig og dine gæster….

Der er lukket for kommentarer.