♬♬♬ Sik’en fest, vi har haft nu i nat……..

Åh ja åh ja, åhhhhh ♬♬♬

Ja tak, det var en dejlig aften. Rigtig festlig, faktisk. Maden var super og rigelig og selv de mere kritiske ældre damer syns det smagte vidunderligt. Bordet var nydeligt og de tre-armede lysestager fundet frem. Og det ville jeg jo rigtigt gerne vise jer et billede af, men kameraet ligger stadig på værtshuset. Der ligger det glimrende for jeg er ret sikker på at det vil være totalt ulovligt for mig at køre bil de næste mange mange timer.

Alt gik lystigt til fra starten og der blev grinet, snakket, råbt, sunget, danset og drukket.

Mens jeg stadig kunne forholde mig til det, spurgte jeg kollegaen om han var tilfreds med aftenens omsætning…..og DET var han. Meget endda.

Da flokken af glade ladies ville videre til det natåbne værtshus ved 3-tiden, tog jeg hjem og det er jeg lige nu meget meget glad for.

Mit hovede skal luftes og da jeg har et par småærinder vil jeg bevæge mig udenfor. Forsigtigt og til fods!!!

12 meninger om “♬♬♬ Sik’en fest, vi har haft nu i nat……..

  1. Det lyder sjovt, og prisen betaler man så dagen der på. Meeenn det vidste du jo i forvejen, eller er det måske en helt ny oplevelse. Kan jeg ikke tro, man bliver tilsyneladende ikke klogere. Kendet det fra mig selv, fedt nu og da at gi' fanden i det.

  2. Det VAR en kæmpe succes, alle var glade og bad om en gentagelse af arrangementet, så det har jeg da bestemt tænkt mig…Engang til foråret !!Indtil da er mit håb at nogle af de kvinder oftere vil dukke op enkeltvis eller nogle stykker sammen. Bare fordi der er meget hyggeligt. Der på værtshuset :-))

  3. Ja sik´en fest i har haft *GG* Du må se at få lidt luft og blive frisk 😛 Hvor er det skønt for dig at det var sådan en succes! Godt initiativ! Er der så planer om at gentage det? God lørdag 🙂

Der er lukket for kommentarer.