Festbilleder fra ladies night

Jeg morede mig kosteligt i fredags, men bestemt ikke mindre i dag da jeg fik fingre i mit kamera og skulle se billederne fra fredagens festligheder.

Lad det være sagt med det samme; hende der har moret sig med mit kamera har ikke en nærtstående fremtid som fotograf!!! Ud af 67 billeder er der i allerbedste fald 6-7 billeder der kan bruges til noget som helst…………….

Kvaliteten til trods, smider jeg lige et par stykker på herBillede 012 Billede 013 redigeret Billede 021 mosaik 

Min trøst er at jeg ikke var det eneste der havde fået så hatten passer samt at mange har været forbi både i går og i dag og udtrykt deres uforbeholdne begejstring for aftenen….

9 meninger om “Festbilleder fra ladies night

  1. Måske er den fotograf, hende der har lært min niece at fotografere. Sådan ca. 30 ud af 300 fra min fars 70 års fødselsdag kunne bruge. Heldigvis havde jeg to kameraer med og jeg klamrede mig til det bedste og lod hende muntre sig med det gamle :o)Dejligt at i havde en god aften-

  2. Det var jo ikke just noget rigt udbytte, rent billedmæssigt, men helt ærligt, dem du poster her – de transporterer sgu da en sådan skøn stemning, at man godt kan sidde her og blive lidt småmisundelig 🙂 Kan det være bedre?

  3. @Viltogvakkert…Det er den største glæde !! At glæde andre :-))@Annemarie…Haha, du har så ganske ret :-))@Helle…Det var det det var. Kvalitet :-))@Madame…En stor succes :-))@Inge…Det gør jeg også kan du tro :-))@Annette…Helt forkert på den er din tidligere kollega ikke. Ihvertfald manglede vi ikke mændene til festen i fredags og de få der var der blev tvangsdanset :-))

  4. Hvor er det skønt at se et par skud fra en herlig aften og simpelthen bare så godt, at dit forslag til et arrangement blev en dundrende succes. Billederne får mig til at tænke på og længes lidt efter fordums "damefrokoster" ☺. En af mine tidligere (danske) mandlige kolleger sagde altid, at kvinder er meget værre end mænd, når de får en tår over tørsten, vi bliver meget grovere, frækkere og meget mere sjofle. Mon det virkelig kan passe ☺.

  5. Skarpe og tydelige billeder fra en festlig aften, kan være noget rigtig møg.. 😉 så nyd du bare de billeder du har indeni dig fra aftenen.. Ses og knus.

  6. Det ser rigtigt festligt ud, damerne ser ud til at more sig gevaldigt…og pyt med kvaliteten, det er jo ikke det der er vigtigt her og enhver kan jo komme til at ryste lidt på hænderne og se en smule dobbelt….;-0…hehe…

  7. Heisann! God glede i å glede andre ;:OD)Jo, Sia er ei søt og robust og bestemt dame – den gamle spinkle, skjøre er hennes grandtante. Vi holder oss til en kattefamilie!Natta ;:OD) Nå slukkes data'n….

Der er lukket for kommentarer.