Vinterdæk

Det virker en smule unaturligt, sådan en flot solrig middagsstund…..Billede 013 ………..men på torsdag sættes vinterdæk på øsen. Og se bare her og her og her. Vinteren er lige rundt om det næste hjørne, uanset om vi bryder os om det eller ej.

Jeg er så heldig, at der på værtshuset kommer flere gæster med hænder der kan noget med biler. Så på torsdag afleverer jeg bilen inklusive vinterdæk  500 meter fra min arbejdsplads, og får den leveret MED vintersutter på i løbet af vagten.

Det er sgisme da service .

6 meninger om “Vinterdæk

  1. Jeg er heldigvis gift med en, som klarer den slags selv, men jeg kan da godt forstå, at du lopper tjansen af på en anden, når du har muligheden – det ville jeg også have gjort.Og som Inge siger: det er nødvendigt i Sverige… 🙂

  2. Vi skiftede til vinterdæk i går – så er det klaret for lige pludselig kommer sneen 😛 God mandag. Skønt at kunne få hjælp til at sætte dækkene på 🙂

  3. @Rigmor….Jeg kunne måske godt skifte de hjul selv hvis jeg skulle, men lader dovenskaben og sagkundskaben råde :-))@Inge…Det er det emlig, men plejer Hasse ikke at have meget godt styr på det :-))@Helle…Dejligt at du ikke behøver bilen. Det gør jeg, da jeg ellers kun kan komme hjem med en natbus fyldt med daggamle branderter, og det orker jeg ikke :-))

  4. Fin service.Vi får dem nok på en dag… måske. Min undskyldning er, at jeg ikke behøver køre, hvis vejret ikke er godt, men sidste år var vinteren god nok lang.

  5. Gud ja.. det er jo ved at være den tid.. vi må nok hellere få vores skiftet også, så ikke vi får problemer i Sverige.. 🙂

Der er lukket for kommentarer.