Dagens øv

Billede 130

10 meninger om “Dagens øv

  1. @Inge…ja du kan se at jeg snart til at rafle …. skal det være en ordentlig røremaskine eller et bedre kamera jeg skal bruge mine sparekroner til :-))@Annemarie…Åhhh, det håber jeg sørme du har ret i :-))@Madame….Njaehhh, jeg har vist bare udfordret den stakkels maskine lidt for meget :-))

  2. @Catarina….Ja øv, for kan garanteret ikke KUN købe nye dejkroge..og dem bruger jeg jo når jeg bager…snøft !!!@Guri og Misham…Øv er når nget er helt utroligt dumt/surt/ærgeligt….:-))@Inge….Ja det er metalstangen der er knækket…og jeg tror ikke gaffatape er løsningen her :-))

  3. Hva er øv?Takk for kommentar hos meg 🙂 Jeg er lykkelig, så skal holde fast på han og kjærligheten 🙂 Ekte kjærlighet gjør alt så mye bedre 🙂

Der er lukket for kommentarer.