Vil du have en gave af mig ??

Det ringer næsten aldrig på min dør om formiddagen.

I dag ringede det på og udenfor stod mit postbud med en pakke der duftede af lavendel…..Hun er sød mit postbud, og lidt nysgerrig; “Den er fra Norge”, sagde hun!!!!

Billede 001

Og det er den sandelig. Og ikke bare fra Norge, men fra søde, festlige, kærlige og dejlige Renate som har sendt gaver ud i bloglandia. Og jeg er een af de heldige modtagere.

Billede 002

Inde i pakken er forklaringen på den dejlige duft af lavendel:

Billede 003

Det hvide hjerte skal jeg hænge på mit badeværelse. Det andet hjerte skal være en del af julepynten i år og the-hjertet skal bruges til aftenheen og hver gang vil jeg sende Renate er kærlig tanke..

Denne kærlige tanke skal sendes videre. Med det samme, og det fungerer således:

  • De tre første som kommenterer under dette indlæg får en pakke af mig 🙂
  • De som takker ja, og synes dette er spændende, må lave et indlæg som jeg og andre før mig har gjort..
  • Og sende ud tre pakker fra sin blog….pass it on 🙂

Jeg håber at det kan glæde jer som kommer først under mig, lige så meget som det har glædet mig, at modtage disse hjerter !!!!

Jeg vil gerne, af hjertet, takke Renate for den dejlige velduftende pakke….Og alle i andre, ta’ et kig inde hos denne festlige søde kvinde:

http://frudyreparkdirektr.blogspot.com/

6 meninger om “Vil du have en gave af mig ??

  1. Heisann! Sender bare en liten hilsen til en heldiggris. Vet du hva det er ? Jeg er ikke det… blant annet fordi jeg nå har fått dobbeltsyn på høyre øye som sannsynligvis kommer av for mye tid foran skjermen. Nå trenger øya en pause.Ha det godt, Annette- så fort øya får normalt syn er jeg tilbake. Noen poster er forhåndslaga, så aktivitet blir det de kommende dagene også ;:OD)

Der er lukket for kommentarer.